Workshops: beleven

Hoe je het ziet bepaalt wat het je doet.

En ervaart!

Workshops zijn sociale processen waarbij een aantal mensen samenWERKEN  om tot nieuwe inzichten te komen over zichzelf en hun gedrag.

In een workshop leer je van een expert maar ook van meer-ervarenen. (je leert nauwelijks iets van 500 Powerpoint -slides)

Goede workshops en trainingen werken als volgt: deelnemers leren door problemen op te lossen in een meester-gezelstructuur, op hun eigen manier. Hun eigen manier, want zoals Howard Gardner, de 'uitvinder' van 7 intelligencies zegt: it is not the question how smart you are, the question is how you are smart!

Workshop Netwerken: Knudde of Kunde?!!

De kunst van duurzaam netwerken.

Je netwerk is je sociaal kapitaal: het geheel van iedereen die je kent en die jou kennen. Daarin gebeurt van alles: mensen helpen elkaar, ze worden geholpen, relaties verdiepen zich of juist niet, mensen verlaten de kring of komen erbij.

read more »»»

Workshop STARDROP: 3de weg verkopen.

Show a man the solution to his problems and he will move heaven and earth to get it!

De kunst van het krijgen van prachtige opdrachten. Zonder je instappers met een leren kwastje en je witte sokken aan te moeten trekken. Zonder te hoeven slijmen, opjagen, afmaken. Vanuit je kennis als professional. Voor vakmensen in de B2B dienstverlening.

read more »»»

Workshop: Leren is een werkwoord: de moeder van alle workshops!

Een event, een happening, een workshop, een training. Een aantal mensen komen bij elkaar en willen een doel bereiken: iets weten, iets kunnen, iets voelen, iets doen. Je hebt een specifiek opgave met de workshop. Wat doe je: 500 Powerpoints en een borrel?

read more »»»